| | | Learning is moving in new ways: The ecological dynamics of mathematics education. Whereas emerging technologies, such as touchscreen tablets, are bringing sensorimotor interaction back into mathematics learning activities, existing educational theory is not geared to inform or analyze such learning. In particular, educational researchers investigating instructional interactions still need intellectual and methodological frameworks for conceptualizing, designing, facilitating, and analyzing how students' immersive hands-on dynamical experiences become formulated within semiotic registers typical of mathematical discourse. We present case studies of tutor–student behaviors... | | Camões e o espírito empírico da modernidade Camões tem sido criticado por não ter captado o espírito empírico que circulava nos círculos do topo envolvidod no processo dos descobrimentos. neste ensaio tento demonstrar que assim não é. O Canto V de "Os Lusíadas" comprovam-no abundantemente, deixando claro que o poeta não só estava informado como reflecte no seu cássico épico o espírito empírico aguçado durante a viagem à Índia que ele próprio realizou. | | | Academia, 251 Kearny St., Suite 520, San Francisco, CA, 94108 Unsubscribe Privacy Policy Terms of Service © 2016 Academia | |
Sem comentários:
Enviar um comentário